גנץ: "הידברות עכשיו"; נתניהו: "דלתי פתוחה"

איתי גדסי No Comments on גנץ: "הידברות עכשיו"; נתניהו: "דלתי פתוחה"

יו"ר המחנה הממלכתי שוחח עם ראש הממשלה: "לעצור את כל הדיונים ולהגיע עוד הלילה לבית הנשיא". נתניהו: "דלתי פתוחה"

נתניהו וגנץ צילום: פלאש 90
21:04
29.04.24
קובי פינקלר No Comments on עידו אביב וקאלקידן מהרי הי"ד נפלו בעזה; "השארת לבבות מרוסקים"

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

יו"ר המחנה הממלכתי, בני גנץ שוחח הערב (רביעי) עם ראש הממשלה נתניהו וקרא לו להתחיל במיידי בהידברות בנושא הרפורמה המשפטית. נתניהו הגיב: "דלתי פתוחה, בוא עכשיו".

"זוהי שעת חירום אמתית", נאם הערב גנץ. "שוחחתי עם ראש הממשלה נתניהו ופניתי גם ליו"ר הכנסת אמיר אוחנה – סיגרו עכשיו את מליאת הכנסת ואל תפתחו אותה עד שנרגיע את הרוחות. תעצרו הכל וניסע מכאן לבית הנשיא בירושלים, ונחליט שמדברים עכשיו. יש לנו הזדמנות לעצב את חייה החוקתיים של המדינה בהסכמה.

"אני יודע שהסיכויים להצליח בהידברות לא גבוהים, אני יודע שהחומות גבוהות והפערים גדולים – אבל ההיסטוריה לא תסלח למי שלא ינסה למנוע את מלחמת האחים. אין לנו מה להפסיד מלדבר – יש לנו הרבה מה להפסיד אם המצב ימשיך להידרדר.

"חברים, לנו כמייצגי ציבור יש אחריות – היום אינו עוד יום שגרתי, הימים האלו אינם ימים רגילים ונדרשים מעשים לא רגילים. לעצור הכל – ולהתייצב הלילה בבית הנשיא.

"ואני קורא בעיקר לנתניהו: אל תהיה זה שמאפשר את החורבן. סגור את המליאה עכשיו, שלח את יריב לוין ושמחה רוטמן לבית הנשיא, וקרא להפסקת ההתססה והאלימות של שרים שמטרתם לשרוף את החברה הישראלית בדם, אש, ותמרות עשן. בשם בוני הארץ, בשם שורדי השואה, בשם הלוחמים שנפלו ונפצעו למען המולדת. בשם ההיסטוריה, ובעיקר, בשם העתיד".

סגן ראש הממשלה ושר המשפטים יריב לוין, ויו״ר ועדת החוקה, חוק ומשפט שמחה רוטמן הגיבו: "ח״כ בני גנץ – בוא נקבע מקום ושעה ונשב לדבר. בלי תנאים מוקדמים".



0 תגובות